torsdag 12 juni 2014

redan 2 tänder

När jag var med Sam på BVC kontroll när han var 3 månader, fråga jag sköterskan om det kunde vara tänder som han var på väg att få.

Nej var svaret, det är väldigt väldigt sällan dom får tänder så tidigt.
Det är bara vanligt att dom dreglar och vill bita på allt.
Ja men hans plötsliga förändring av humör då? Nä då det är vanligt att dom skiftar humör.

Men, hur som vid Sams 4 månaders kontroll berättade jag stolt att nu har första tanden kommit fram och den 2.a är på väg. Men fortfarande tycker jag det är lite tråkigt att dom var så bombsäkra på att det inte kunder vara tänder redan, hade jag lyssnat mer på mig själv så hade jag kanske kunnat göra något för underlätta för honom.

Men nu är dom framme iallafall och han VET hur man använder DOM.

Ha det fint
Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar