lördag 17 maj 2014

promenad till svärmor eller "the attack of the killer swan"

Idag hade jag tänkt besöka en barnloppis, men solen och en långpromenad lockade mer. Plus att Sam har redan så mycket kläder så jag måste nog sortera ordentligt och se vad jag saknar i de olika storlekarna.

På promenaden gick vi över Magle Våtmarker, där det finns mycket fåglar och svanar.
Min man blev för något år sen nästan attackerad av en svan när han sprang där så vi gick och pratade om detta, var av jag kaxigt sa jag skulle skydda honom och barnet.

Då var det en svan som gjorde sig riktigt stor och började fräsa, varav jag skrek till och gick plötsligt på andra sidan både mannen och vagnen.

Fin hjälte jag vara...
Snö i sommarvärmen :) 

Bortsett från det fick vi en fin promenad och lite fika hos svärmor.


njut av solen
Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar